söndag 31 januari 2010

Grattiskort för hela slanten....

Hejsan Svejsan
I helgen har det blivit en hel del här på mitt kort makeri, har varit inne lite här & där för att få insperation. På min kusins sida såg jag att hon hade gjort grattiskort med värmeljus, dom var så fina & lite ovanliga så det blev ett par stycken sådana + lite andra kort. Fotoboxen jag har dekorerat gjorde jag i förra vecka. ville bara vissa hur fin den blev. Lite roligare att ha den så en enbart svart.








Shit jag vet inte om jag ska byta blogg igen, jag får bråka med denna blogg varje gng jag ska lägga in bilder, råkar alltid radera en eller flera, eller så får jag dom inte i den ordning jag vill. Och så blir texten helt vrickad oxå! Vet inte om jag bara är lite trög eller vad jag gör för fel.
Nej nu väntar duschen, får se om det blir någon/några fler kort imorgon.
Ha det gott & var rädda om varandra!
Pyssla lugnt =O)
Kramar Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar