torsdag 28 januari 2010

Hejsan Svejsan alla insnöade pysslare & alla andra!

Igår var jag inne i stan & shoppade lite till mitt pyssel, det blev detta:

Jag var inne på www.gurkiss.com/scrapbooking/ & vart väldigt inspererad på att göra ngt nytt! Det blev en riktig utmaning måste jag säga! Hon har lagt ut mycket fint hon gjort på hennes sida! måste säga att hon ger väldigt bra beskrivningar på sakerna oxå.

Tackar & bockar för insperationen Gurkiss!

Detta är resultatet, på det jag gjorde: Min egna lilla handgjorda mapp för utstämplade motiv


Jisse vad jag får bråka med denna blogg för att jag ska få dit bilderna som jag vill =O(.
Har även gjort 2 st gratulationskort som jag inte jkan lägga ut ännu då vederbörande inte har fått dessa ännu. Lägger in dom senare.
Nejhej nu ska jag ner & gör att gratulationskort med ljus som jag hittade på min kusins scrapblogg. Tackar & bockar http://www.litensscrapping.blogg.se/
Jag är visst inne i en period som det bara blir en massa kortmakeri.
Ha de gott allesammans & var rädda om varanndra!
Kramar Maria


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar