måndag 8 februari 2010

Mina ny alster


Detta var inhandlingen från Bokia till scrappingen förra veckan + en ca 300 papper från tradera, det är inte bara du kusin som är en Tradera-slampa, här har du en till ;O). Bokstäverna från Bokia fick jag nästan gratis, dom hittade nämligen inget pris så jag fick dom för 15:- st. Känade rätt mycket då jag såatt Kontorab i stan hade dom & där kostade dom 39:- st. Hade jag haft råd när jag var på Bokia skulle jag köpt fler, men men kan inte allti få som man vill.



Den hä kartongen är egentligen en vanlig tråkig tekartong från Lipton, tänkte det kunde vara kul att piffa till den, blev väldigt nöjd måste jag säga.

Detta är en gammal bild på mig & min kära far som jag hittade i foto lådan. Kortet är ca 14 år gammalt.
Nehej då var det dags att hänga tvätt & sen läggdags.
Ha det gott & var rädda om varandra!
Scrappa lungt.
Kramar Maria



1 kommentar:

  1. okej och nu har jag sett vem som är min största konkurrent på Tradera då!!! Jisses då!

    SvaraRadera