fredag 17 september 2010

Veckans alster! Förutom "Systers" konkort. Imorgon fyller "syster" 45 år så då har jag dekorerat & klätt en vanlig genomskinlig box & lagt i presenten där. Hennes äldsta son fyllde 25 den 1 /9, men han var sjuk då så han firas imorgon oxå! Så igårkväll kom jag på att jag inte hade gjort ngt kort till honom. Detta är resultatet, mitt första kort som ser ut som en flaska:
Detta är resultatet av "stora syrrans" presentbox. ingen fara att lägga upp detta redan då ingen av dom har min blogg. Syrrran sitter väldigt sällan vid datorn privat, då hon sitter hela dagarna på jobbet framför en!



Jahopp då försvann 2 bilder igen, jag kommer nog aldrig överens med denna blogg!! Får nog snart skrida till verket med att öppna om denna blogg ngn annanstans!! GRRRRRR
Just ja, på systersonens kort har jag bara använt spillpapper!! Har hur mycket som helst! Måste tömma lite ur den låda ;).
Ha det bäst & var rädda om varandra!
Kram Maria

1 kommentar:

  1. Jätte fint du gjort :)

    Ha de gott gumman.
    kram kram Gurkiss



    http://gurkiss.com/scrapbooking

    SvaraRadera