tisdag 7 september 2010

Lite Gott & Blandat

Hejsan hejsan i höstrusket!
Här är lite smått & gått som jag gjort den senaste tiden. Det är många som fyller nu i höst, så jag har faktiskt fått en hel del beställningar på kort.
Denna Gästbok gjorde jag till min kära fars bröllop som var nu i helgen.

Detta är till bordsplaceringen på fars bröllop. Fick insperation från gurkiss.com/scrapbooking hon hade gjort ett gratulationskort av detta staflihjärta fast det var större. så jag har bar förminskat det en aning.




Detta kort var på beställning om ett kort till en liten tös som fyller
år.insidan av kortet, har stoppat i en liten tag som det står grattis & från vem
Detta har jag bara gjort för att kanske sälja eller ge till ngn som fyller år.
Insidan av kortet
Detta kort har jag gjort till ngn speciell som fyller denna månad. Det är ett kon kort. Första gng jag gjort ett sådant kort. Har varit inne på en massa bloggar senaste tiden & fått massor av insperation.

Så här ser kortet ut om man vecklar ut det.
Detta är ett beställnings kort. Ursäkta det kom visst i lite fel ordning.
Här är min första flasktag jag gjort, det är en liten ficka på som man kan stoppa en chokladkaka i.Det var den här storleken på staflihjärtat som jag fick insperation av gurkiss till bordplaceringskorten. Hjärtat blev i bröllopstema.
Detta staflihjärta gjorde jag till far & Eva`s gratulationskort.
Detta kort var en beställning på ett bröllopskort.
Ha det gott & var rädda om varandra!
Kramar Maria

1 kommentar:

  1. Vad en massa fint du scrappat :)

    Super fint :)

    Kram Gurkiss



    http://gurkiss.com/scrapbooking

    SvaraRadera