lördag 19 juni 2010

Mycket på G just nu

Hejsan Svejsan!
Tyvärr hade jag inte turen att vinna blogcandyn som Gurkiss hade som gick ut den 14/6. :( Har nu sett att hon åter igen har bloggcandy.http://gurkiss.com/scrapbooking/?p=1201
Denna gång kan man vinna dessa underbara stämplar som kommer från Magnolia!

Så det är väl bara att sätta upp sig på listan igen. Får hoppas på bättre lycka denna gång! :)
Gör det du med vet jag!


Sen sist har jag gjort lite kort, det är mycket nu med en hel del födelsedagar, student,tackkort m.m.
Här är ett kort som jag gjort till min svägerska som fyller på tisdag, men firades idag istället:




Här har vi ett kort som jag gjorde till svägerska & svåger när dom flyttade i månadsskiftet:

Här är ett Grattis kort till en speciell person som fyllt år, men har ej hunnit överlämna det ännu. Därför har jag dolt namnet:


De 2 nästan likadana Grattis korten som jag lagt upp här idag har jag fått insperation till efter att varit inne på Gurkiss sida. Hon hade gjort ngt liknande.
Har lite kort som jag fortfarande inte fotat & lagt på datorn.
Ska försöka hinna med det nu i helgen.
Det var allt för idag!
ha det gott & var rädda om varandra!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar