lördag 12 juni 2010

Bloggcandy hos Gurkiss

Tänkte vara med på Gurkiss bloggcandy, det är andra gången jag med på ngt sådant. Man kan ju inte vinna om man inte provar!!
Bloggcandyn håller på t. o .m söndag 23.59. Blir spännande att se vem som vinner, man får reda på det den 14/6.
Kika själv in där & anmäl dig, om inte annat kan ni finna en massa fina pyssel hon gör & få insperation.
*****************************************
Tänkte lägga in bild på sonens Studentkort som jag gjorde, men hade glömt att ta kort. Får göra det & lägga in här.
Jenta var här för ett par veckor sedan i 4 dagar. Gissa vad vi gjprde dessa dagar???
Jo, för den som inte redan kunnat gissa så blev det kortverkstad & scrapbooking.
För min del blev det bara kort, men Jenta gjorde ett par LO`n oxå.
Lägger in foton på mina kort en annan dag, har inte lagt in dom på datorn ännu.
Nej nu ska jag se vidare på "Den sista Tempelriddaren, bara en kan tyda koden"
Ha det bäst alla där ute & var rädda om varandra!
Kramar Maria

1 kommentar: