tisdag 27 april 2010

Uppdatering AB

  • Har fortfarande svårt att komma in på denna blogg, det står igen att den inte finns när jag ska logga in, så för att jag ska kunna komma in måste jag gå via en vän som har min blogg som länk, då funkar det. Skumt!! Fattar fortfarande ingenting!!??!! Men men nu är jag här.

Detta har blivit till sen sist:

  • Här är några fröpåsar jag gjort till frön jag vunnit på Trader, det vart lite mycket frön,så jag har delat upp dom på tre & ska ge bort 2 st i present. Så här ser iallafall en uppsättning av fröpåsar ut.
Till påsarnas baksida har jag använt små info rutor om fröna som är i påsen. Och på framsidan har jag satt en bild på hur det kommer & se ut när det växet klart & så har jag satt en lite namnettikett på vad blomman heter. Själva fröna ligger innuti i ZigZag påsar.
  • Hade ju tänkte att vila lite ikväll men jag gick förbi pysselrummet & fick lust att göra några kort. Mittenkortet gjorde jag förra vecka, men dom andra två gjorde jag nu i kväll. Framsida på dopkort till pojke:
Denna Digi nalle kommer från Pixiti Dust Studio
Verkligen värt att kika in på denna amerikansa sida, finns super fina stämplar.!! Så dit rekomenderar jag varmt!!
  • Tack kära Gurkiss för ännu mer bra insperation. Hoppas allt väl med dig & de dina.Till er andra som inte varit inne på hennes blogg, kika gärna in på den, för som jag sagt många gånger förr så är det en trevlig blogg om allt & en massa scrappbooking/pyssel/kortmakeri. Hon är iallafall min insperationskälla till mycket.

Så här ser det ut innuti dopkort till pojke:

  • Dessa två kort är nog 3 veckor sen jag gjorde, men har glömt att lägga upp dom bara. Framsida på grattis korten:

  • På framsidan har j satt en tagg med en lite chabychic bild som jag vunnit på Tradera.
Så här ser det ut innuti grattiskorten:
  • Nu har jag uppdaterat färdigt för denna gång, inkommer när jag har något nytt att komma med.
Ha det gott allesammans & Scrappa lugnt.
Kramar Maria

Ps. som ni kanske märkte så har jag förklarat lite iaf, vilket jag inte brukar göra. Ds. :=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar