söndag 4 april 2010

God fortsättnig på påsken


Dessa kort gjorde jag för ett par veckor sen, men har inte fotat dom frräns nu. Dom ser likadana ut inuti.

Dessa grejer shoppade jag igår: Banden kom jag över för 20:- på loppisen & stämeln &blinblinget köpte jag på Panduro. Inte bra att Panduro har öppnat på HC. Det finns en hel del jag vill ha där. Vart helt såld när jag klev in där häromdagen.
Synd att plånboken är för liten =(.
Håller på med en liten bok som jag kan hålla reda på allas födelsedagar i, har nämligen skitdålig koll. Har en förmåga att komma på försent. Minnet sviker mig redan ;).hehe
Är helt klar ej klar inuti riktigt ännu, men framsidan är klar iaf. Så är det när man håller på med fler projekt samtidigt. Hmmm alltid samma visa :) Tyvärr kommer jag inte ihåg vart jag hittade denna insperation ifrån, men jag kommer nog på det snart får jag hoppas.
Ha en trevlig fortsättning på påsken & scrappa lungt!
Kramar Maria






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar