måndag 1 mars 2010

Tackar & bockar


Jättetack till gulliga rara http://gurkiss.com/scrapbooking/ för den fina gåvan. Alltid kul med nya grejer till pysslet!
Denna vecka har bara runnit iväg, inte har det blivit mycket tid & ork till pyssel :( Men jag var barnvakt tors - fred åt mitt gudbarn, så lite pyssel vart det iaf, LO`n nedanför gjorde hon (7 år), den vart jättefin!! Hennes mor vart jätteglad när hon kom hem med den! Hon gjorde även några kort till sin mor & mormor. Lite hjälp fick hon med LO`n men hon har valt ut papper & dekorationer alldeles själv!
Kompisen & jag har stått på Loppis nu i 2 helger & där kan man verkligen göra fynd till scrappingen & korttillverkningen! Här nedan är helgens fynd; ett gammalt band 20:-
(ca 2-2,5m) & 6-pack ljus 10:- som jag tyckte var lite coola :)
Denna vecka vart det inga kort utan denna LO`n, började med den i torsdags kväll & blev färdig igår kväll :)
ÄNNU EN GÅNG VILL JAG TACK RARA, GULLIGA GURKISS FÖR DEN FINA GÅVAN.

Om du inte varit inne på hennes sida, så tycker jag att du ska ta & kika in där en sväng!
Rekomenderas varmt!

Pyssla lugnt mina kära vänner & alla andra jag inte känner!
Kramar Maria











4 kommentarer:

  1. Hej gumman :)

    Kul att det kom fram :)
    Hoppas att du får användning för det :)

    Härligt att vara barnvakt :)

    Jätte fin LO hon gjort till sin mamma :)

    Ja på loppisar kan man verkligen fynda till scrappandet. Jag har själv köpt en del spets på loppis :)

    Jätte fin LO du gjort gumman...

    Ha de gott.
    kram kram


    http://gurkiss.com/scrapbooking

    SvaraRadera
  2. Tack gumman för dina rader, så glad jag blev :)

    Nu är länken till dig upplagd :)

    Hoppas att det går bra för dig att stå på loppiset. Jag förstår att du blir helt slut sen efter de. Det tar på en.

    Hur är allt med er?
    Med din man osv?

    Vi var ute hos er eller ja inte precis hos er men i början av er väg vid sambons pappas garage igår. Han har fortfarande lite saker kvar där och igår skulle han ha något där ifrån :)

    Massa kramar till dig gumman



    http://gurkiss.com/scrapbooking

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du har ork och tid med lite avkopplande scrappande.

    Själva har jag inte haft varken ork eller tid. Det har blivit mycket att få hjälpa min dotter då hon har lite svårt att lägga på pålägg på mackan, tvätta av sin frukt, ta på sig osv sedan hon gjorde illa fingret. Sen har jag väl mitt i allt tappat utav min inspiration tyvärr. Men jag hoppas att den kommer åter snart :)

    Kram kram igen :)


    http://gurkiss.com/scrapbooking

    SvaraRadera
  4. Jag glömde ju....

    Detta med att göra om sidor osv kan vara lite klurigt. Mesta dels är jag själv lärd. Men efter att jag hittade intresset för att bygga hemsidor osv så tog jag lite kurser på komvux om detta så som webdesign m.m. :)

    Det gäller att våga prova på saker, nya koder osv. Om man först sparar de koder som är på sidan nu i ett dokument tex. Sen kan man fixa, trixa och prova sig fram och blir det inget bra. Naä då har man ju sparat den kodning man hade innan. Då är det bara att klistra in den igen :)

    Massa kramar


    http://gurkiss.com/scrapbooking

    SvaraRadera